لیست قیمت ترمووود

لیست قیمت ترمووود

لیست قیمت ترمووود

قیمت های ترمووود به آیتم های مختلفی از جمله ضخامت، کیفیت، نوع و مکان استفاده بستگی دارد لذا برای بدست آوردن و برآورد کامل قیمت ترمووود باید تمامی گزینه هایی که در قیمت ترمووود تاثیرگذار می باشد را در نظر بگیرید به این صورت که در یه پروژه، نباید فقط هزینه چوب ترمو به تنهایی را درنظر گرفت.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

این چوب برای استفاده احتیاج به رنگ و اقلام زیرسازی از جمله (پیج و چوب زیرسازی ) و همچنین اجرای چوب دارد که در ذیل با در نظر گرفتن موارد فوق به شما قیمت هر متر مربع چوب ترمو در مکان های مورد استفاده را توضیح می دهیم.

لیست قیمت ترمووود

نوعقیمت
چوب ترمووود وارداتی با ضخامت 15 میل1.700.000 تومان الی 2.000.000 تومان
چوب ترمووود وارداتی با ضخامت 19 میل1.800.000 تومان الی 2.200.000 تومان
چوب ترمووود وارداتی با ضخامت 26 میل2.500.000 تومان الی 3.400.000 تومان
چوب ترموود وارداتی به صورت تایل  30*30 15 میل1.500.000 تومان الی 1.800.000 تومان
چوب ترموود وارداتی به صورت تایل  30*30 19 میل1.600.000 تومان الی 2.000.000 تومان
چمن مصنوعی600.000 تومان الی 700.000 تومان
لیست قیمت ترموود

چوب ترمووود وارداتی با ضخامت 15 میل

قیمت چوب 15 میل ترمووود که معمولا برای سقف، سونا خشک و یا نمای داخلی و در بعضی موارد برای نما خارجی نیز استفاده می گردد، در هر متر مربع از خرید تا اجرا قیمتی بالغ بر 1.700.000 تومان الی 2.000.000 تومان را دارا می باشد.

چوب ترمووود وارداتی با ضخامت 19 میل

قیمت چوب ترمووود 19 میل که قابل استفاده در نما داخلی و خارجی می باشد در هر متر مربع از خرید تا اجرا قیمتی بالغ بر 1.800.000 تومان الی 2.200.000 تومان را دارا می باشد.

چوب ترمووود وارداتی با ضخامت 26 میل

قیمت چوب ترمووود 26 میل که مخصوص استفاده در کف به صورت الواری می باشد در هر متر مربع از خرید تا اجرا قیمتی بالغ بر 2.500.000 تومان الی 3.400.000 تومان می باشد .

چوب ترموود وارداتی به صورت تایل  30*30

تایل های کف 30*30 در ضخامت های 15 الی 19 میل قابل تولید می باشد و قیمت هر متر مربع آنها از خرید تا اجرای کار در صخامت های 15 میل قیمتی بالغ بر 1.500.000تومان الی 1.800.000 تومان و در ضخامت های 19 میل این تایل ها قیمتی بالغ بر 1.600.000 تومان الی 2.000.000 تومان را دارا می باشد . لازم به ذکر است که هر متر مربع تایل ها شامل 11 عدد می باشد و شما میتوانید تایل ها رو به صورت دانه ای هم خریداری کنید.

چمن مصنوعی های متری و تایلی

چمن مصنوعی هم به صورت متر مربعی و هم تایلی قابل عرضه است که قیمت آنها نیز در هر متر مربع 600.000 هزار تومان الی 700.000 هزار تومان می باشد . لازم به ذکر است که هر متر مربع تایل ها شامل 11 عدد می باشد و شما می توانید تایل ها رو به صورت دانه ای هم خریداری کنید.چمن های مصنوعی این شرکت از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشد و ضخامت چمن ها 3 سانت می باشد .

گونه ها و یا انواع چوب ترموود چیست؟

چوب هایی که طی فرآیند ترمووود قرار می گیرند معمولا از درخت کاج (pine ) و همچنین از درخت زبان گنجشک ( Ash ) می باشد .

ترموود گونه زبان گنجشک
ترموود گونه زبان گنجشک
ترموود گونه کاج
ترموود گونه کاج

چوب های پاین ( کاج ) از لحاظ ساختار چوب جز نرم چوب ها محسوب می شود به این گونه که این چوب ها خش پذیر بوده  و دارای گره پروانه ای شکل می باشد. این نوع گونه چوب به علت زیبایی گره ها ، به چوب های گره پروانه ای معروف هستند.

لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود

چوب های پاین
چوب های پاین

چوب های Ash ( زبان گنجشک) از لحاظ ساختاری در طبقه سخت چوب ها قرار گرفته و ظاهر این چوب ها بدون گره و خش ناپذیر می باشد. رنگ این چوب ها به رنگ قهوه ای تیره می باشد لذا قابلیت رنگ پذیری در این نوع چوب کم است.

چوب های اش
چوب های اش

لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود

چوب های پاین نسبت به اَش مقرون به صرفه تر بوده و به علت داشتن گره های پروانه ای و تناژ رنگ عسلی چوب،  دارای زیبایی و رنگ پذیری بیشتر می باشد ، در نتیجه در بین عموم مردم این نوع چوب نسبت به چوب اَش خواهان بیشتری دارد.

ابعاد چوب ترمو وود چیست ؟

با توجه به اینکه چوب ترمو فنلاندی عموما از مغز درخت کاج تولید و برش داده میشود در نتیجه عرضی بیش از 14 سانت نمی توان از این درخت تولید کرد ، بنابراین ابعاد چوب ترمووود در ضخامت 15 میل، 19 میل، 26 میل، 42 میل و عرض چوب ها در 42 میل ، 68 میل، 92 میل ، 117 میل و در نهایت 140 میل تولید میگردد که هر یک از این ابعاد چوب ترموود برای مکان های مختلف قابل استفاده می باشد که در پایین توضیح داده شده است .

موارد استفاده هر نوع ابعاد و یا پروفیل چوب ترمو فنلاند کجاست؟

چوب ترمووود به سه قسمت نمای داخلی، نمای بیرونی، کف و کفپوش تقسیم می گردد.

1)ضخامت ترموود 15 میل

کمترین ضخامت ترموود 15 میل می باشد که می تواند به صورت فاق و زبانه یا چهار تراش ساده باشد که معمولا برای استفاده در نمای داخلی است اگر چه که در برخی موارد معماران برای کم کردن هزینه ها از این پروفیل برای نمای بیرون استفاده میکنن اما با توجه به استاندارد های جهانی ، این پروفیل به علت پایین بودن ضخامت چوب برای فضای بیرونی مناسب نمی باشد.

فاق و زبانه Uts
فاق و زبانه Uts
ترموود 15 میل
ترموود 15 میل
چهار تراش ساده Shp
چهار تراش ساده Shp

لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

2) ترمووود ضخامت 19 میل

که این ضخامت در عرض های 92 میل، 117 میل در بازار عرضه می شود . که این نوع ترمووود نیز میتواند به صورت فاق و زبانه و یا چهارتراش ساده باشد و نیز این پروفیل برای نماهای بیرونی ساختمان، دور و دیوار فلاورباکس و یا هر مکانی که وزنی روی آن نباشد تعبیه شده است.

فاق و زبانه Uts
فاق و زبانه Uts
لیست قیمت ترمووود
ترمووود ضخامت 19 میل
چهار تراش ساده Shp
چهار تراش ساده Shp

3)ترموود کف ضخامت 26 میل

این پروفیل در عرض های 92 میل و 117 میل قابل عرضه می باشد و میتواند به صورت شیاردار و یا به صورت ساده چهارتراش اجرا گردد اما معمولا برای کنار استخر برای ایجاد اصطحکاک و عدم لیز بودن سطح از چوب شیاردار  این پروفیل استفاده میگردد ، لذا این ابعاد مناسب استفاده در کف و یا هر مکانی که وزن رویش هست مانند کف استخر ، روف گاردن، نیمکت یا صندلی مورد مصرف قرار میگیرد.

چوب دک
چوب که به صورت شیاردار که به آن (deck) گفته می شود.
ترموود کف 26 میل
ترموود کف 26 میل

4) ترمووود ضخامت 42

ضخامت های دیگر ترمووود ضخامت 42 میل بوده که در عرض های 42 میل ، 68 میل، 92 میل و در نهایت 140 میل عرضه می گردد که هر یک از این ابعاد میتواند به صورت لوور ، هندریل، نرده ، پارتیشن، آلاچیق و سقف و ستون پرگولا استفاده گردد.

ترموود 42 میل عرض 68
ترموود 42 میل عرض 68
ترموود پارتیشن
ترموود پارتیشن
ترموود 42 میل
ترموود 42 میل
ترموود آلاچیق
ترموود آلاچیق

5) کفپوش های ترمووود

کفپوش های ترمووود تایل های دکینگ 30*30 پرتابلی هستند که برای کف بکار می روند ارتفاع این تایل ها 3 سانت بوده و برای استفاده در کف مکان هایی مانند تراس ، روف، استخر و یا زیردوشی استفاده می گردد.

دکینگ 30 در 30
دکینگ 30 در 30
کفپوش های ترموود
کفپوش های ترموود

چرا با توجه به اینکه ترمووود چوب گرانی می باشد اما توصیه می شود از این چوب به جای چوب روس استفاده گردد؟

همان طور که گفته شد چوب ترموود فنلاندی با توجه به فرآیند حرارتی ای که روی آنها انجام گردیده چوب را در برابر موریانه ، حشرات، و آب و هوای سرد و بارانی مقاوم کرده و این چوب در فضای باز دارای 30 سال گارانتی دوام و ماندگاری می باشد تا در فضای بییرون تغییر ابعاد ندهد و شکل ظاهری اولیه خود را حفظ کند.

رنگ ترمووود ؟

چوب های ترمووود با توجه به فرآیند حرارتی که رویشان انجام گردیده به خودی خود به رنگ عسلی می باشد اما این رنگ فقط تا زمانی که این چوب در معرض نور آفتاب قرار نگرفته است به این رنگ باقی می ماند زیرا چوب هم هماننده باقی متریال ها در برابر نور آفتاب دچار رنگ پریدگی می شود. در نتیجه برای جلوگیری از این رنگ پریدگی چوب های ترمووود قبل از استفاده باید رنگ آمیزی شود ، این رنگ ها دراری 8 کد رنگ متنوع در طیف قهوه ای می باشد.

این رنگ ها هم به صورت جذبی بوده در نتیجه پس از رنگ آمیزی طرح، نقش و بافت چوب کاملا قابل مشاهده می باشد . حلال این رنگ ها آب می باشد .

رنگ چوب ترموود هم به صورت پایه اب هم پایه روغن تولید می گردد اما برای چوب ترمووود همیشه رنگ پایه آب پیشنهاد می شود.لازم به توضیح است رنگ های پوششی هم برای ترمووود قابل عرضه می باشد اما با توجه به اینکه این نوع رنگ طرح و بافت چوب را میپوشاند کمتر مورد استفاده قرار میگیرد.

لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود

دوام و ماندگاری چوب ها ترمووود فنلاندی و رنگ ترموود

چوب های ترموود فنلاند با توجه به فرآیند حرارتی که رویشان انجام گردیده دارای 30 سال ضمانت دوام و ماندگاری، بدون تغییر شکل ظاهری می باشد .

رنگ های ترمووود یک متریال مصرفی بوده و با توجه به شرایط آب و هوایی و بعضا تردد روی چوب های کف، شستوشوی مداوم و آفتابخور ساختمان دوام کمتری نسبت به چوب دارد و با توجه به شرایط مختلف نگهداری و جوی معمولا بین 2 تا 4 سال و در کف تا 24 ماه پیش بینی میگردد که در بعضی از موارد این مدت کمتر یا بیشتر خواهد گردید لذا پس از آن چوب ها به رنگ آمیزی مجدد نیاز دارند تا ظاهری زیبا و تمیز را به شما هدیه دهند .

لیست قیمت ترمووود

برای برآورد چوب ترمووود چند فاکتور را باید در نظر بگیریم چون چوب برای نصب و اجرا شدن به مواردی احتیاج دارد که قطعا شامل هزینه می باشد و در فاکتور نهایی شما لحاظ می گردد. که در زیر به این موارد اشاره شده تا برآورد واقعی تر به این متریال داشته باشیم .

  • هزینه چوب مصرفی که معمولا با توجه به ضخامت چوب متغییر می باشد .
  • هزینه رنگ ترمووود که به صورت پیش فرض 3 دست رنگ آمیزی میگردد.
  • هزینه چوب زیرسازی که با توجه به ترمووود بودن یا روس اشباع بودن آن هزینه اش متغییر می باشد .
  • هزینه پیچ های روکار و زیرکار و در صورت نیاز هزینه پروفیکس و گیره
  • هزینه اجرای چوب ها
  • هزینه اجرای آهنگری ( در صورت نیاز به آهنگری در پروژه )

تمامی این موارد در یک فاکتور چوب باید لحاظ گردد اما اگر بخواهیم به صورت میانگین فقط هزینه چوب و رنگ مصرفی را در هر ضخامت محاسبه کنیم می توانید به جدول زیر مراجعه کنید .

لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود


بازه قیمتی هزینه چوب و رنگ در پروفیل های مختلف به صورت متر مربع:

قیمت چوب ترموود ضخامت 15 میل مخصوص نما داخلی980.000 تومانالی1.200.000 تومان
 قیمت ترموود ، چوب ضخامت 19 میل مخصوص نمای بیرونی1.200.000 تومانالی1.400.000 تومان
قیمت ترمووود ، چوب ضخامت 26 میل مخصوص کف و دکینگ ها1.300.000 تومانالی1.800.000 تومان
قیمت ترمو وود ، چوب ضخامت 42 میل مخصوص ستون و آلاچیق و لوور2.300.000 تومانالی2.300.000 تومان
قیمت تایل ترمووود ، تایل های 30*30 پرتابل کف1.300.000 تومانالی1.700.000 تومان

کاربردهای ترمووود :

با توجه به مقاومت بالای چوب های ترمووود در فضای باز، این چوب ها را میتوان در هر مکانی مورد استفاده قرار داد . از جمله : نمای بیرونی ، نمای داخلی، نمای ساختمان، کفپوش فضای باز ( استخر ، تراس، روف گاردن) کف پله ، هندریل ، آلاچیق، پرگولا، لوور، قرنیز ، سونا، نیمکت، نرده و حتی به عنوان میز و صندلی فضای باز قابل استفاده می باشد .

لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود

معایب ترمووود :

مهمترین معایب آن از دیدگاه معماران قیمت نسبتا بالای آن و نوسان قیمت آن به علت ارزی بودن متریال می باشد ، که البته لازم به توضیح است که ترموود نسبت به کیفیتی که ارائه میکند قیمت معقولی دارد.

خرید آنلاین ترمووود

ما در مجموعه بزرگ مکس وود به عنوان نماینده رسمی چوب های ترمووود فنلاند، برترین و با کیفیت ترین محصولات را  تولید و به بازار ارائه می دهیم. ما در این مجموعه بزرگ با هدف تامین نیازهای مشتری، ارائه خدمات با کیفیت و متمایز و حفظ رابطه بلند مدت برد برد شروع به کار نموده ایم و با بکارگیری نیروهای متعهد و با سابقه موفق به ایجاد خانواده ای بزرگ از مشتریان نموده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود

Image

شما می توانید آخرین پروژه های ترموود اجرا شده توسط مکس وود را در این قسمت مطالعه نمایید

Image 1

ترمووود محصولات گوناگونی دارد که با مراجعه به این بخش می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

Image 2

جهت اخذ نمایندگی می توانید ازطریق تماس با ما و یا با شماره 02188567624 تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود لیست قیمت ترمووود

چوب ترمو یا همان ترمووود یا چوب اصلاح شده حرارتی چیست؟

چوب ترمو یا همان ترمووود یک نوع چوب است که از طریق عملیات حرارتی در دمای بالا و بدون استفاده از مواد شیمیایی به دست می‌آید. این فرایند باعث تغییر خواص چوب می‌شود و آن را مقاومت‌تر و پایدارتر در برابر ترک‌ها، رطوبت و حشرات می‌کند.

چگونه چوب ترمو ضد آب می شود و مقاومت آن افزایش می یابد؟

زمانی که چوب ترمو را رنگ  کنید ترمووود ضد آب می شود و مقاومت آن افزایش پیدا می کند حتما خودتان در بازارهای ساختمانی سفر کنید و رنگ چوب ترمو مناسب را خریداری کنید . وقت خود را صرف کنید، اما 100% چیزی را که دوست دارید بدست آورید. هنگام انتخاب، باید 2-3 بسته را بازرسی بصری انجام دهید، اگر همه چیز خوب است، به احتمال زیاد کل مقدار با انحراف از تنوع بیش از 5٪ یکسان خواهد بود. همچنین باید رطوبت را اندازه گیری کنید، نباید از 15٪ تجاوز کند، هر چه کمتر، بهتر. 

رنگ چوب ترمو مخصوص کف و نما چیست ؟

تمام رنگ‌های پایه آب این مزیت را دارند که بر خلاف رنگ‌های ارگانیک که حلال آن در زیر روغن است، به سرعت خشک می‌شوند. اما آنها به شدت انبوه درخت را بالا می برند. ولی رنگ های مخصوص نما و کف رنگ ترمووود ضد سایش است و این رنگ ها آلمانی بوده مانند بریلوکس تکنوس و رمرس و پایه آن روغن می باشد.

چه نوع رنگ چوب ترمو برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود؟

آماده سازی اولیه، استفاده از مواد رنگ آمیزی ترمووود ، استفاده از روغن، لاک یا رنگ به منظور رنگ آمیزی از چوب ترمو در داخل خانه عملاً هیچ تفاوتی با رنگ آمیزی بیرونی ندارد. اما در اینجا، در صورت تمایل، ضخامت باقیمانده رنگ خشک روی سطح چوب حیاتی نخواهد بود. بنابراین در اینجا می توانید محصولاتی با جامدات کمتر انتخاب کنید، از لاجوردهای زیبا مانند بریلوکس از تکنوس رمرس استفاده کنید. و مهمتر از همه، می توانید از رنگ های پاستلی از سایه های خاموش و روشن استفاده کنید که نمی توان آنها را در بیرون اعمال کرد.

رنگ مخصوص چوب ترمو در فضای خارجی چیست؟

بهترین چوب برای فضای خارجی ترموود فنلاندی می باشد. اما بهتر است قبل از نصب ترمووود در فضای خارجی آن را رنگ کنید. ما آسیاب اولیه را با دستگاه اکسنتریک با دانه 120-150 انجام می دهیم و اگر مواد بی کیفیت باشد ابتدا با دانه 80 و فقط با 120-150 آسیاب می کنیم. این امر به منظور یکنواخت کردن عیوب ریزش جزئی و باز کردن منافذ چوب ترمو برای چسبندگی بهتر سطح به رنگ ترمووود ضروری است.

قیمت نصب چوب ترموود چه قدر است؟

برای اطمینان از دوام و کیفیت نصب ترموود پوشش، باید u003cstrongu003eاز تکنولوژی پیروی کردu003c/strongu003e و همچنین زیر سازی را به درستی آماده کرد. در شرکت ما می توانید نصاب ترمووود را سفارش دهید . مونتاژ و نصب توسط u003cstrongu003eافراد با دست درست انجام می شود u003c/strongu003eبا سالها تجربه واقعی با چوب ترمووود. آنها قبلاً ویژگی‌های درخت حرارتی را در اشیاء مختلف «مصرف کرده‌اند».

قیمت چوب ترموود فنلاندی چه قدر است؟

قیمت چوب ترمو به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند نوع چوبی که ترموود می شود که آن چوب خام روسی ساسنا باشد یا یولکا چوب خشک کن رفته باشید یا چوب خام خیس و چوب خامی که ترمو می شود قیمت آن مشخص می شود مانند درجه کیفیت چوب که درجه 2 باشد درجه یک باشد سوپر باشد گره های آن پروانه یا گرد باشد بازی رنگ در شاخه چوب ترمو نباشد.u003cbru003eقیمت شاخه ای چوب ترمو فنلاندی به عوامل مختلفی بستگی دارد ما در مکس وود چوب ترمو پاک چوب ها را بعد از مولدر شدن جدا می کنیم و درجه بندی کیفیت را شکل می دهیم.

چرا از چوب ترمو وود استفاده می کنند ؟

ترموود امروزه محصول شناخته شده ای است بخصوص برای افرادی که به نوعی با چوب سر و کله دارند ، ترموود یا همان چوب ترموود به دلیل داشتن استحکام بالا و ماندگاری بالا همانند چوب های طبیعی زود دچار پوسیدگی ، تورم و خرابی در ظاهر مانند تغییر رنگ نمی شود ، البته این به این معنا نیست که چوب ترموود به هیچ نوع نگهداری نیاز ندارد ، خیر این چوب ها در واقع با عملیات حرارتی بسیار پیشرفته از چوب خام تبدیل به چوب مستحکم تر و مقاوم تری می شوند.

چرا چوب ترمو وود به رنگ هم نیاز دارد ؟

تا برای استفاده در ساخت و تولیدات مختلف مقاومت بالاتری پیدا کنند ، البته بازهم به مرور زمان چوب با توجه به علت های گوناگون مانند : تابش مستقیم خورشید ، شرایط آب و هوایی و تاثیرات محیطی ، نفوذ آب و عوامل مختلف همچنین برای احیاء رنگ و جلای اولیه احتیاج به نگهداری و تقویت دارد که رنگ ترموود این وظیفه را بر عهده دارد.u003cbru003eu003cbru003eرنگ ترموود هم دنیای خاصی مانند چوب ترموود دارد ، هر کدام از این رنگ ها ویژگی های خاص خودشان را دارند ، با استفاده از این رنگ ها می توانیم هر نوع رنگ و ظاهری را به چوب ببخشیم ، جلاء و شفافیت چوب را بسیار بالاتر ببریم ، همچنین عمر و دوام چوب را افزایش دهیم.

از چه ترمووود هایی استفاده می شود؟

روف گاردن، دکوراسیون داخلی، آلاچیق و سایه بان، کفپوش چوبی فضای باز، سازه های درب و پنجره، قرنیز و راه پله، سونا و استخر، نما و سازه های زیرکار چوبی نمونه‌هایی از کاربرد ترمووود است.

u003cstrongu003eچوب اولیه در ساخت ترمووود چیست و چگونه خواصی دارد؟u003c/strongu003e

چوب مورد استفاده برای ساخت ترمووود، چوب درخت کاج بوده که نسبت به سایر چوب ها ساختار مقاوم و مستحکم تری دارد.

ترمووود در چه ابعادی قابل استفاده است؟

این محصول در انواع سایز تولید گشته، که با توجه به کاربرد آن قابل تغییر است.

چرا از ترمووود به عنوان یک متریال خارجی یاد می‌شود؟

ترمووود به دلیل مقاومت در برابر عوامل مخرب طبیعی، محصولی مناسب برای زیباسازی روف گاردن، باغ و ویلا می باشد.

موارد استفاده از ترمووود در دیزاین باغ ها و ویلا چیست؟

ترمووود محصولی با کیفیت برای استفاده در طراحی ویلا و انواع روف گاردن ها، آلاچیق ها و یا به عنوان کفپوش کنار استخر می باشد.

مراحل تولید ترمووود به طور کلی به چند قسم طبقه بندی می‌گردد؟

ترمووود در سه مرحله خشک کردن، حرارت دیدن و خنک کردن تولید می‌شود. 

اطلاعات تماس مکس وود

تهران،سعادت آباد، علامه جنوبی، بالاتر از کوچه ۲۸ پلاک ۸۰، ساختمان علامه،طبقه۴ واحد۴

*هدیه ویژه مکس وود. با ثبت تلفن همراه خود یک میلیون تومان تخفیف ویژه هر کدام از خدمات ما را دریافت نمایید.*

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
سبد خرید
مشاوره: 09396799084