خرید اینترنتی ترمووود

خرید اینترنتی ترمووود

خرید اینترنتی ترمووود

مکس وود یکی از بزرگترین مراکز اصلی فروش چوب ترمو می باشد و همچنین این مجموعه سال های مدیدی به عنوان یکی از گروه های توانمند و فعال در حوزه صنعت ساختمان و فرآورده های چوبی در حال فعالیت است.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

مجموعه مکس وود در این راستا توانسته است به نیازهای بازار و مشتریان خود پاسخ شایسته را ارائه نماید. همچنین این شرکت در شاخه های ترمو، چوب روسی، تخته زیرپایی و تخته چند لایی نیز فعالیت گسترده ای داشته و تبدیل به بزرگترین و مطرح ترین تامین کننده بازار شود. در صورتی که قصد خرید اینترنتی ترمووود را دارید، مجموعه مکس وود بهترین انتخاب برای شما می باشد. با ما در تماس باشید.

مجموعه مکس وود با فعال نمودن بخش فروش اینترنتی در فروشگاه آنلاین ضمن ایجاد ویترین کاملی از محصولات چوبی، این امکان را فراهم نموده است که مشتریان با ورود به سایت  و کسب اطلاعات کامل از کالایی که مدنظر دارند، با آسودگی خاطر آن را خرید نمایند، در این راستا جهت خرید آنلاین ترمووود و یا دیگر محصولات ما می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

خرید اینترنتی ترموود
خرید اینترتی ترموود

ترموود

ترمووود در واقع نوع خاصی از چوب است که توسط مکانیزم و فرآیند خاصی حرارت داده می شود. این فرآیند گرمادهی موجب افزایش مقاومت چوب نسبت به سایر چوب ها می شود. این نکته را به خاطر داشته باشید که در تولید چوب ترمو از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی شود.

از مهم ترین مزایای چوب می توان به مقاومت بالا در مقابل کپک، حشرات موذی، موریانه، ساس و قارچ اشاره کرد. علاوه بر موارد گفته شده مهم ترین مزیت چوب ترموود را می توان مقاومت بالا در مقابل عدم تغییر در رنگ و شکل دانست و در واقع می توان دارا بودن ثبات بالا را برای آن در نظر گرفت.

خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود

در حالت کلی کلمه ترمووود را مختص کشور های فنلاند می توان دانست زیرا منبع و عمده تولید ترمود از سوی این کشور است. اما به یاد داشته باشید که کانادا و آلمان نیز در زمینه تولید فعالیت گسترده ای دارند.

کاربرد های ترمووود

ترمووود به دلیل زیبایی دو چندادن و مقاومت بالایی که دارد، متریالی است که این روزها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. از ترمو می توان برای کاربری های متفاوت و در شرایط آب و هوایی متغیر و البته متفاوت نیز استفاده کرد اما به این نکته توجه داشته باشید که پیش از ثبت سفارش حتما با کارشناسان ما در این مجموعه جهت داشتن یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه در ارتباط باشید.

  1. کفپوش
  2. دیوارپوش
  3. سقف
  4. سونا
  5. روف گاردن
  6. حمام
  7. تراس
  8. پله
  9. نمای ساختمان
خرید ترموود تهران
خرید ترموود تهران

چرا خرید اینترنتی ترمووود را پیشنهاد می کنیم؟

با توجه به نیاز های مدرن و تغییر روند خرید و فروش در جهان نوین امروز، امکان خرید اینترنتی محصولات و یا ارائه خدمات مورد نیاز برای بسیاری از افراد ارزشمند است. ما سعی نموده ایم تا خدمات جامع و ویژه ای را برای مخاطبانی که به صورت آنلاین اقدام به خرید متریال ترمو و محصولات ویژه آن نموده اند را ترتیب دهیم.

خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود

شما عزیزان می توانید  تنها با یک تماس با مکس وود واردکننده انحصاری ترموود فنلاند ،  اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان ما دریافت و محصول مورد نظرتانرا سفارش دهید.

مکس وود برترین ارائه دهنده محصولات چوبی مورد استفاده در دیزاین داخلی، نمای ساختمان و محوطه سازی فضای بیرونی و داخلی؛ آماده عرضه محصولات با کیفیت به صورت اینترنتی و حضوری به شما عزیزان می باشد.

خرید اینترنتی ترمووود ایران
خرید اینترنتی ترمووود ایران

یک ایده ی شگفت انگیز برای ساختمان

اگر تصور می کنید که در جهان مدرن امروز نمی توان محصولات چوبی را غیر حضوری خریداری کنید، در اشتباه هستید. تیم ما نماینده برتر برند های تولید کننده ترموود، این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده است که انواع محصولات ترمو را به صورت اینترنتی خریداری نمایید. محصولاتی چون تایل کفپوش، چوب ترمو نما، چوب ترمو ساده، چوب ترمو شیار دار و…را می توانید پس از دریافت مشاوره تخصصی تهیه کنید.

کارشناسان ما در تلاش هستند تا اطلاعات مورد نیاز نظیر قیمت ترموود، طریقه خرید و سفارش اینترنتی ترمووود و همچنین بهترین نوع ترمووود را با توجه به کاربری مد نظر شما به شما عزیزان معرفی و ارائه دهند.  به این نکته دقت کنید که ترمو محصولی با تنوع  عالی است و نیاز همه سلیقه ها را برطرف خواهد نمود.

ترموود مقاوم در برابر آفتاب

همانطور که در قسمت بالا گفته شد ترمووود دارای مقاومت بالایی می باشد. اما درصورتی که از جنس درخت کاج باشد در برابر تمامی شرایط جوی مقاوم تر خواهد بود. البته به این نکته توجه کنید که قبل از نصب نیاز دارد توسط رنگ های ترمووود رنگ شود تا از تغییر رنگ آن جلوگیری شود.

درخت اسپروس یا نوئل به عنوان ترمووود

چوب اسپروس از جنس درخت اسپروس یا نوئل، از جمله درختان سوزنی برگ می باشد؛ درختانی که با توجه به رشد صاف و عمودی که دارند انتخاب خوبی برای الوار و ترمووود هستند. اما همانطور که کمی بالاتر نیز به آن اشاره شد، ترمووود را معمولا با عنوان ترمووود فنلاندی می شناسند.  شرایط آب و هوایی این کشور بصورتی است که بیشتر درختان سوزنی برگ همانند درخت اسپروس یا نوئل که سوزنی برگ بوده و مناسب ترین نوع درخت برای تبدیل شدن به ترمووود می باشد، رشد می کند.

خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود

توجه داشته باشید که در منطقه نیمه قطبی فنلاند، زمستان بلند و تابستان کوتاه باعث می شود فصل رشد کوتاه باشد و به این علت درختان تنها فرصت دارند به سمت آفتاب رشد کنند و تنه صاف و مستقیم داشته باشند.

خرید اینترنتی ترمووود کرمان
خرید اینترنتی ترمووود کرمان

عوامل تاثیر گذار در قیمت ترمووود

همانطور که می دانید این روزها قیمت اجناس و کالا به طور مداوم در بازار در حال تغییر است و نمی توان قیمت یکسان و واحدی را ارائه کرد. اما برخی موارد در قیمت و خرید ترمو موثر است و در واقع تعیین کننده قیمت می باشد، که به تعدادی از آن ها را می توانه موارد زیر شمرد:

  1. نوع و طرح چوب
  2. رنگ چوب
  3. متراز
  4. نوع اجرا
  5. نوع فرآیند حرارت دهی چوب ترموود
  6. ضخامت چوب ها
خرید ترمووود
خرید ترمووود

خرید آنلاین ترمووود

ما در مجموعه بزرگ مکس وود به عنوان نماینده رسمی چوب های ترمووود فنلاند، برترین و با کیفیت ترین محصولات را  تولید و به بازار ارائه می دهیم. ما در این مجموعه بزرگ با هدف تامین نیازهای مشتری، ارائه خدمات با کیفیت و متمایز و حفظ رابطه بلند مدت برد برد شروع به کار نموده ایم و با بکارگیری نیروهای متعهد و با سابقه موفق به ایجاد خانواده ای بزرگ از مشتریان نموده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

صرف نظر از نحوه برخورد با چوب خود، باید حداقل سالی یک بار ترمووود خود را چک کنید تا مطمئن شوید که هنوز در شرایط بکر قرار دارد. میزان نگهداری که انجام میدهید بسته به مدت زمان دوام چوب و ظاهر آن بسیار متفاوت است. هر زمان که میخواهید چوب را دوباره بررسی کنید، همان مراحل ذکر شده در بالا باید انجام شود. قبل از اعمال رنگ مناسب آن را تمیز کنید، با آب بشویید و خنثی کنید.

پیروی از دستورالعملهای ارائه شده توسط سازندگان پوشش برای عملیات سطح چوب اصالح شده حرارتی ضروری است. هنگام استفاده باید دستورالعملهای دقیقی را که با رنگ یا لکه خاص شما ارائه میشود، دنبال کنید.

چوب ترموود یا ترمووود یک نوع چوب است که با استفاده از روشهای کامالً طبیعی مانند حرارت و بخار تولید می شود. این نوع چوب یک انتخاب بسیار محبوب برای روکش خارجی، عرشه و نما بخ حساب میآید. همچنین بهعنوان یک ماده ایده آل برای پوشش داخلی، کفپوش، مبلمان و سایر اجزای ساختمان شناخته میشود.

چوب ترموود نیز مانند انواع دیگر چوبها به رنگ آمیزی نیاز پیدا میکند. در این مطلب به بررسی نحوه رنگ چوب ترموود پرداخته شد. رنگ آمیزی یکی از بخشهای ترمیم چوب بوده و اهمیت فراوانی دارد. از این رو الزم است تا با نحوه رنگ چوب آشنایی کافی داشته و آن را بهطور صحیح و اصولی انجام دهید.

خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود

شما می توانید آخرین پروژه های ترموود اجرا شده توسط مکس وود را در این قسمت مطالعه نمایید

ترمووود محصولات گوناگونی دارد که با مراجعه به این بخش می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

جهت اخذ نمایندگی می توانید ازطریق تماس با ما و یا با شماره 02188567624 تماس حاصل فرمایید.

خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود خرید اینترنتی ترمووود

چوب ترمو یا همان ترمووود یا چوب اصلاح شده حرارتی چیست؟

چوب ترمو یا همان ترمووود یک نوع چوب است که از طریق عملیات حرارتی در دمای بالا و بدون استفاده از مواد شیمیایی به دست می‌آید. این فرایند باعث تغییر خواص چوب می‌شود و آن را مقاومت‌تر و پایدارتر در برابر ترک‌ها، رطوبت و حشرات می‌کند.

چگونه چوب ترمو ضد آب می شود و مقاومت آن افزایش می یابد؟

زمانی که چوب ترمو را رنگ  کنید ترمووود ضد آب می شود و مقاومت آن افزایش پیدا می کند حتما خودتان در بازارهای ساختمانی سفر کنید و رنگ چوب ترمو مناسب را خریداری کنید . وقت خود را صرف کنید، اما 100% چیزی را که دوست دارید بدست آورید. هنگام انتخاب، باید 2-3 بسته را بازرسی بصری انجام دهید، اگر همه چیز خوب است، به احتمال زیاد کل مقدار با انحراف از تنوع بیش از 5٪ یکسان خواهد بود. همچنین باید رطوبت را اندازه گیری کنید، نباید از 15٪ تجاوز کند، هر چه کمتر، بهتر. 

رنگ چوب ترمو مخصوص کف و نما چیست ؟

تمام رنگ‌های پایه آب این مزیت را دارند که بر خلاف رنگ‌های ارگانیک که حلال آن در زیر روغن است، به سرعت خشک می‌شوند. اما آنها به شدت انبوه درخت را بالا می برند. ولی رنگ های مخصوص نما و کف رنگ ترمووود ضد سایش است و این رنگ ها آلمانی بوده مانند بریلوکس تکنوس و رمرس و پایه آن روغن می باشد.

چه نوع رنگ چوب ترمو برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود؟

آماده سازی اولیه، استفاده از مواد رنگ آمیزی ترمووود ، استفاده از روغن، لاک یا رنگ به منظور رنگ آمیزی از چوب ترمو در داخل خانه عملاً هیچ تفاوتی با رنگ آمیزی بیرونی ندارد. اما در اینجا، در صورت تمایل، ضخامت باقیمانده رنگ خشک روی سطح چوب حیاتی نخواهد بود. بنابراین در اینجا می توانید محصولاتی با جامدات کمتر انتخاب کنید، از لاجوردهای زیبا مانند بریلوکس از تکنوس رمرس استفاده کنید. و مهمتر از همه، می توانید از رنگ های پاستلی از سایه های خاموش و روشن استفاده کنید که نمی توان آنها را در بیرون اعمال کرد.

رنگ مخصوص چوب ترمو در فضای خارجی چیست؟

بهترین چوب برای فضای خارجی ترموود فنلاندی می باشد. اما بهتر است قبل از نصب ترمووود در فضای خارجی آن را رنگ کنید. ما آسیاب اولیه را با دستگاه اکسنتریک با دانه 120-150 انجام می دهیم و اگر مواد بی کیفیت باشد ابتدا با دانه 80 و فقط با 120-150 آسیاب می کنیم. این امر به منظور یکنواخت کردن عیوب ریزش جزئی و باز کردن منافذ چوب ترمو برای چسبندگی بهتر سطح به رنگ ترمووود ضروری است.

قیمت نصب چوب ترموود چه قدر است؟

برای اطمینان از دوام و کیفیت نصب ترموود پوشش، باید از تکنولوژی پیروی کرد و همچنین زیر سازی را به درستی آماده کرد. در شرکت ما می توانید نصاب ترمووود را سفارش دهید . مونتاژ و نصب توسط افراد با دست درست انجام می شود با سالها تجربه واقعی با چوب ترمووود. آنها قبلاً ویژگی‌های درخت حرارتی را در اشیاء مختلف «مصرف کرده‌اند».

قیمت چوب ترموود فنلاندی چه قدر است؟

قیمت چوب ترمو به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند نوع چوبی که ترموود می شود که آن چوب خام روسی ساسنا باشد یا یولکا چوب خشک کن رفته باشید یا چوب خام خیس و چوب خامی که ترمو می شود قیمت آن مشخص می شود مانند درجه کیفیت چوب که درجه 2 باشد درجه یک باشد سوپر باشد گره های آن پروانه یا گرد باشد بازی رنگ در شاخه چوب ترمو نباشد.
قیمت شاخه ای چوب ترمو فنلاندی به عوامل مختلفی بستگی دارد ما در مکس وود چوب ترمو پاک چوب ها را بعد از مولدر شدن جدا می کنیم و درجه بندی کیفیت را شکل می دهیم.

چرا از چوب ترمو وود استفاده می کنند ؟

ترموود امروزه محصول شناخته شده ای است بخصوص برای افرادی که به نوعی با چوب سر و کله دارند ، ترموود یا همان چوب ترموود به دلیل داشتن استحکام بالا و ماندگاری بالا همانند چوب های طبیعی زود دچار پوسیدگی ، تورم و خرابی در ظاهر مانند تغییر رنگ نمی شود ، البته این به این معنا نیست که چوب ترموود به هیچ نوع نگهداری نیاز ندارد ، خیر این چوب ها در واقع با عملیات حرارتی بسیار پیشرفته از چوب خام تبدیل به چوب مستحکم تر و مقاوم تری می شوند.

چرا چوب ترمو وود به رنگ هم نیاز دارد ؟

تا برای استفاده در ساخت و تولیدات مختلف مقاومت بالاتری پیدا کنند ، البته بازهم به مرور زمان چوب با توجه به علت های گوناگون مانند : تابش مستقیم خورشید ، شرایط آب و هوایی و تاثیرات محیطی ، نفوذ آب و عوامل مختلف همچنین برای احیاء رنگ و جلای اولیه احتیاج به نگهداری و تقویت دارد که رنگ ترموود این وظیفه را بر عهده دارد.

رنگ ترموود هم دنیای خاصی مانند چوب ترموود دارد ، هر کدام از این رنگ ها ویژگی های خاص خودشان را دارند ، با استفاده از این رنگ ها می توانیم هر نوع رنگ و ظاهری را به چوب ببخشیم ، جلاء و شفافیت چوب را بسیار بالاتر ببریم ، همچنین عمر و دوام چوب را افزایش دهیم.

از چه ترمووود هایی استفاده می شود؟

روف گاردن، دکوراسیون داخلی، آلاچیق و سایه بان، کفپوش چوبی فضای باز، سازه های درب و پنجره، قرنیز و راه پله، سونا و استخر، نما و سازه های زیرکار چوبی نمونه‌هایی از کاربرد ترمووود است.

چوب اولیه در ساخت ترمووود چیست و چگونه خواصی دارد؟

چوب مورد استفاده برای ساخت ترمووود، چوب درخت کاج بوده که نسبت به سایر چوب ها ساختار مقاوم و مستحکم تری دارد.

ترمووود در چه ابعادی قابل استفاده است؟

این محصول در انواع سایز تولید گشته، که با توجه به کاربرد آن قابل تغییر است.

چرا از ترمووود به عنوان یک متریال خارجی یاد می‌شود؟

ترمووود به دلیل مقاومت در برابر عوامل مخرب طبیعی، محصولی مناسب برای زیباسازی روف گاردن، باغ و ویلا می باشد.

موارد استفاده از ترمووود در دیزاین باغ ها و ویلا چیست؟

ترمووود محصولی با کیفیت برای استفاده در طراحی ویلا و انواع روف گاردن ها، آلاچیق ها و یا به عنوان کفپوش کنار استخر می باشد.

مراحل تولید ترمووود به طور کلی به چند قسم طبقه بندی می‌گردد؟

ترمووود در سه مرحله خشک کردن، حرارت دیدن و خنک کردن تولید می‌شود. 

اطلاعات تماس مکس وود

تهران،سعادت آباد، علامه جنوبی، بالاتر از کوچه ۲۸ پلاک ۸۰، ساختمان علامه،طبقه۴ واحد۴

*هدیه ویژه مکس وود. با ثبت تلفن همراه خود یک میلیون تومان تخفیف ویژه هر کدام از خدمات ما را دریافت نمایید.*

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
سبد خرید
مشاوره: 09396799084