ترموود فندلاند در ایران

شرکت مکس وود

ما یعنی مکس وود نماینده رسمی شرکت HJT-Holz فنلاند در ایران می باشیم. مجموعه ما جوان و پرانرژی است و با داشتن مدیریت و پرسنلی مجرب و متخصص در زمینه چوب های ترمووود فنلاند و تولید بتن اکسپوز می تواند بهترین مشاوره را در خصوص تهیه محصولات چوبی و بتن اکسپوز به شما ارائه نماید.

مجموعه ما با دقتی کم نظیر و با پشتوانه چندساله در زمینه اجرای چوب های ترمووود می تواند کمک شایانی در خصوص انتخاب و اجرای هرگونه طرحی از سوی شما مشتریان عزیز باشد.

ترموود فندلاند در ایران

ترموود فندلاند در ایران

هیچ زمان آمار و ارقام دروغ نمی گویند

960+

پروژه های انجام شده

65+

عوامل فروش در کشور

15+

نمایندگی

نظارت و کنترل کیفیت

نصب و اجرای ترموود

شرکت ما با داشتن اکیپ نصب و اجرای ترمووود بسیار توانا و باسابقه در زمینه ترمووود، به لحاظ اجرایی قادر است هرگونه طرحی که مدنظر کارفرمایان عزیز در خصوص اجرای چوب های نمای ساختمان، دک های پرتابل و ثابت، انواع آلاچیق و پرگولاهای چوبی و همچنین سوناهای تمام چوب با استفاده از چوب های ترمو شده را بدون کوچکترین محدودیتی در اجرا و با سریعترین زمان ممکن و باکیفیت بسیار عالی به انجام برساند.

ترموود فندلاند در ایران ترموود فندلاند در ایران ترموود فندلاند در ایران

خدمات فنی و اجرایی مکس وود

مهندسان شرکت مکس وود با استفاده از دانش روز دنیا و بروزترین تجهیزات انواع خدمات فنی و اجرایی را ارائه می نمایند.

نظارت و کنترل کیفیت پروژها

تمامی مهندسان حاضر در واحد فنی شرکت مکس وود به صورت روزانه به اکیپ های مستقر در پروژه ها سرکشی کرده و نظارت و کنترل کیفیت بر پروژه های ترمووود نظرات کارفرمایان عزیز در خصوص رضایت خاطر از اکیپ ها را جویا می شوند. درضمن تمامی آیتم های نصب که توسط نصاب ها انجام می شود به صورت روزانه توسط کارشناسان ما چک شده و با استانداردهای مدنظر در زمینه ترمووود مقایسه می گردد که در صورت هماهنگ نبودن سریعا رفع می گردد.

مشاوره و بازدید از پروژه ها

چوب نمای ساختمان ترمووود به دلیل اینکه عمر چندانی در کشور ما ندارد، بسیاری از مشتریان و کارفرمایان محترم تجربه ای در خصوص نصب و اجرای چوب های ترمو شده و زیرسازی مناسب جهت چوب های ترمو را ندارند.

ترموود فندلاند در ایران ترموود فندلاند در ایران ترموود فندلاند در ایران

در همین راستا واحد فنی و اجرایی شرکت مکس وود آمادگی دارد تمامی پروژه های مشتریان عزیز را در هر مرحله ای که می باشد به صورت رایگان و در هر زمان با هماهنگی کارفرمایان محترم بازدید کرده و مشورت ها و توصیه های خود را ارایه نماید.

سبد خرید
مشاوره: 09396799084