ترمووود دکینگ پرتابل

ترمووود دکینگ پرتابل

ترمووود دکینگ پرتابل

دکینگ پرتابل ترموود از همان جنس چوب های ash می باشد که دارای الوارهایی به صورت موازی با ابعاد 30*30 به صورت تایل شده می باشد که در قسمت پایین از کلاف های پلاستیکی بعنوان زیرسازی استفاده شده است که مانع لغزندگی و حرکت تایل ها می شود.

این محصول قابلیت استفاده در فضاهای سرپوشیده و محوطه های باز را دارا می باشد. حسن انتخاب این محصول و استقبال روز افزون آن توسط مشتریان به جهت زیبایی خاص آن و سهولت در برچیدن و نصب مجدد آن توسط خود مشتریان عزیز می باشد که کار با آنرا بسیار راحت کرده است.

ترمووود دکینگ پرتابل
ترمووود دکینگ پرتابل

ترمووود دکینگ پرتابل ترمووود دکینگ پرتابل ترمووود دکینگ پرتابل ترمووود دکینگ پرتابل ترمووود دکینگ پرتابل ترمووود دکینگ پرتابل

از بزرگترین خصوصیات این محصول امکان نصب و جمع کردن آن در محل های مختلف توسط خود مصرف کننده می باشد. این محصول از یک تایل پلاستیکی در پایین و چوب ترموود از جنس Pine یا Ash در بالا تشکیل شده است که به راحتی در کنار همدیگر قرار گرفته و تایل های پلاستیکی داخل یکدیگر قفل می شوند و در نهایت تنها ترمووود قابل دیدن می باشد.

ترمووود دکینگ پرتابل

مشتریان عزیز و کارفرمایان محترم جهت دریافت لیست قیمت و دریافت نمونه چوب ها می توانند با دفتر مرکزی تماس حاصل نمایند.

پروژه های ترموود↗

شما می توانید آخرین پروژه های ترموود اجرا شده توسط مکس وود را در این قسمت مطالعه نمایید

محصولات ترموود↗

ترمووود محصولات گوناگونی دارد که با مراجعه به این بخش می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

اخذ نمایندگی ↗

جهت اخذ نمایندگی می توانید ازطریق تماس با ما و یا با شماره 02188567624 تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید

اینتساگرام ما را دنبال نمایید

خدمات فنی و اجرایی مکس وود

مهندسان شرکت مکس وود با استفاده از دانش روز دنیا و بروزترین تجهیزات انواع خدمات فنی و اجرایی را ارائه می نمایند.

نظارت و کنترل کیفیت پروژها

تمامی مهندسان حاضر در واحد فنی شرکت مکس وود به صورت روزانه به اکیپ های مستقر در پروژه ها سرکشی کرده و نظارت و کنترل کیفیت بر پروژه های ترمووود نظرات کارفرمایان عزیز در خصوص رضایت خاطر از اکیپ ها را جویا می شوند. درضمن تمامی آیتم های نصب که توسط نصاب ها انجام می شود به صورت روزانه توسط کارشناسان ما چک شده و با استانداردهای مدنظر در زمینه ترمووود مقایسه می گردد که در صورت هماهنگ نبودن سریعا رفع می گردد.

مشاوره و بازدید از پروژه ها

چوب نمای ساختمان ترمووود به دلیل اینکه عمر چندانی در کشور ما ندارد، بسیاری از مشتریان و کارفرمایان محترم تجربه ای در خصوص نصب و اجرای چوب های ترمو شده و زیرسازی مناسب جهت چوب های ترمو را ندارند.

در همین راستا واحد فنی و اجرایی شرکت مکس وود آمادگی دارد تمامی پروژه های مشتریان عزیز را در هر مرحله ای که می باشد به صورت رایگان و در هر زمان با هماهنگی کارفرمایان محترم بازدید کرده و مشورت ها و توصیه های خود را ارایه نماید.

نصب و اجرای ترموود

شرکت ما با داشتن اکیپ نصب و اجرای ترمووود بسیار توانا و باسابقه در زمینه ترمووود، به لحاظ اجرایی قادر است هرگونه طرحی که مدنظر کارفرمایان عزیز در خصوص اجرای چوب های نمای ساختمان، دک های پرتابل و ثابت، انواع آلاچیق و پرگولاهای چوبی و همچنین سوناهای تمام چوب با استفاده از چوب های ترمو شده را بدون کوچکترین محدودیتی در اجرا و با سریعترین زمان ممکن و باکیفیت بسیار عالی به انجام برساند.

سبد خرید
مشاوره: 09396799084