ترموود گونه زبان گنجشک

ترمووود گونه زبان گنجشک

ترمووود گونه زبان گنجشک

درخت زبان گنجشک (ASH) از گونه های گیاهان گلدار و بومی اروپاست و گل ملی کشور سوئد محسوب می شود. رستنگاه درختان (ASH) درآسیا از جنوب غربی یعنی از شمال ترکیه تا شرق قفقاز و کوه های البرز است. در اروپا درختان زبان گنجشک (ASH) را می توان در وسعتی زیاد در کشور آلمان و همسایگانش یافت کرد. همچنین در قارۀ آمریکا جنگل های وسیعی از درختان زبان گنجشک (ASH) وجود دارد.

ترمووود گونه زبان گنجشک ترمووود گونه زبان گنجشک ترمووود گونه زبان گنجشک

زبان گنجشک (ASH) در ایران نام های محلی گوناگونی دارد که از جملۀ آن ها ون است. در کشورهای اروپایی و آمریکایی با نام ASH شناخته می شود. چوب درخت (ASH) دارای مقاومت و سختی مناسب و دارای فرم پذیری خوبی است. به دلیل استحکام و مرغوبیت چوب خام (ASH) از آن در ساخت وسایل ظریف مانند قاب، عصا و راکت تنیس استفاده می شود.

ترمووود گونه زبان گنجشک
ترمووود گونه زبان گنجشک

ترمووود گونه زبان گنجشک

رنگ چوب زبان گنجشک (ASH) عموماً زرد ملایم است و ممکن است نسبت به منطقۀ آب و هوایی کاشت درخت، اندکی متفاوت باشد. الوارهای خام استفاده شده از چوب (ASH) در کمپانی ترمووود لاپلند از جنگل های کشور آلمان تأمین می شود و در کشور فنلاند در منطقۀ Pirkala در کوره های مخصوص فرآوری ترمووود تبدیل به چوب ترمو (ASH) می شود.

فرآوری چوب (ASH) تحت فرآیند ترمووود باعث استحکام بیشتر و تغییر رنگ بسیار دلپذیر آن به قهوه ای طلایی مایل به قرمز می گردد. در کمپانی ترمووود لاپلند همۀ الوارها از درختان درجه یک (ASH) انتخاب می شود. زیبایی بی نظیر و عطر دل انگیز ترمووودهای (ASH) کمپانی لاپلند در نمای ساختمان ها، کفپوش ها، دیوارپوش ها و … شما را مجذوب خواهد کرد.

ترمووود گونه زبان گنجشک
ترموود گونه زبان گنجشک

بعد از عملیات ترمو شدن به مقاومت و زیبایی آن افزوده میگردد. این گونه از چوب را به دلیل جنس و ساختار مقاوم آن میتوان به صورت تایل و یا کفپوش در فضاهای داخلی و فضاهای باز استفاده کرد. همچنین به دلیل زیبایی خاص و نبود گره روی چوب این متریال انتخاب مناسبی برای استفاده در قسمت های چوبی نمای ساختمان ها می باشد. در بازار ایران این گونه از چوب با نام تجاری thermo ash شناخته می شود.

این گونه به دلیل یکسان نبودن طول درخت به صورت طبیعی و ذاتی به صورت رندوم در طول شاخه ارائه می شود. مشتریان عزیز و کارفرمایان محترم جهت دریافت لیست قیمت و دریافت نمونه چوب ها می توانند با دفتر مرکزی تماس حاصل نمایند.

ترمووود گونه زبان گنجشک ترمووود گونه زبان گنجشک ترمووود گونه زبان گنجشک

پروژه های ترموود↗

شما می توانید آخرین پروژه های ترموود اجرا شده توسط مکس وود را در این قسمت مطالعه نمایید

محصولات ترموود↗

ترمووود محصولات گوناگونی دارد که با مراجعه به این بخش می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

اخذ نمایندگی ↗

جهت اخذ نمایندگی می توانید ازطریق تماس با ما و یا با شماره 02188567624 تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید

اینتساگرام ما را دنبال نمایید

خدمات فنی و اجرایی مکس وود

مهندسان شرکت مکس وود با استفاده از دانش روز دنیا و بروزترین تجهیزات انواع خدمات فنی و اجرایی را ارائه می نمایند.

نظارت و کنترل کیفیت پروژها

تمامی مهندسان حاضر در واحد فنی شرکت مکس وود به صورت روزانه به اکیپ های مستقر در پروژه ها سرکشی کرده و نظارت و کنترل کیفیت بر پروژه های ترمووود نظرات کارفرمایان عزیز در خصوص رضایت خاطر از اکیپ ها را جویا می شوند. درضمن تمامی آیتم های نصب که توسط نصاب ها انجام می شود به صورت روزانه توسط کارشناسان ما چک شده و با استانداردهای مدنظر در زمینه ترمووود مقایسه می گردد که در صورت هماهنگ نبودن سریعا رفع می گردد.

مشاوره و بازدید از پروژه ها

چوب نمای ساختمان ترمووود به دلیل اینکه عمر چندانی در کشور ما ندارد، بسیاری از مشتریان و کارفرمایان محترم تجربه ای در خصوص نصب و اجرای چوب های ترمو شده و زیرسازی مناسب جهت چوب های ترمو را ندارند.

در همین راستا واحد فنی و اجرایی شرکت مکس وود آمادگی دارد تمامی پروژه های مشتریان عزیز را در هر مرحله ای که می باشد به صورت رایگان و در هر زمان با هماهنگی کارفرمایان محترم بازدید کرده و مشورت ها و توصیه های خود را ارایه نماید.

نصب و اجرای ترموود

شرکت ما با داشتن اکیپ نصب و اجرای ترمووود بسیار توانا و باسابقه در زمینه ترمووود، به لحاظ اجرایی قادر است هرگونه طرحی که مدنظر کارفرمایان عزیز در خصوص اجرای چوب های نمای ساختمان، دک های پرتابل و ثابت، انواع آلاچیق و پرگولاهای چوبی و همچنین سوناهای تمام چوب با استفاده از چوب های ترمو شده را بدون کوچکترین محدودیتی در اجرا و با سریعترین زمان ممکن و باکیفیت بسیار عالی به انجام برساند.

سبد خرید
مشاوره: 09396799084